Heavy

Är heeelt slut! Jobbat idag i garderoben, stod upp i 8 timmar, kaos var det. Så jävla mycket att göra.. Nu har jag så ont i ben & rygg & mage.. Jobbar imorn & söndag , sen vettefan om jag orkar mer efter det. Barnmorskan sa för typ 2 månader sen att jag skulle sluta där för att det ej är bra, kanske ska lyssna på henne..?

Och flubber trycker något fruktansvärt ner mot murran så att det känns som grym molande mensvärk över murran / blygdbenet.. Sparkar & vrider sig jäkligt mkt om man jämför med bara för några dagar sen!

Igår var det alla <3 dag, jag & mickey åt amerikanska pannkakor & myste lite.. Vi brukar fira våra egna dag ist , förra året tog vi in på hotell i st Anton efter alla <3 dag, så mysigt!!!!!
Brukar mest göra ngt extra för mina andra älsklingar, så Anna fick massaaa choklad , lott , nalle & ett kort.. Hon blev glad :)

Var på Annas skola & pratade med läraren igår också.. Min lilla älskling <3 .. Verkar inte som att läraren riktigt förstår allt, men hon gick iaf direkt & gjorde en rapport till rektorn ang killarna som hade är idioter! Även ringt föräldrarna på en gång, & det var jävligt bra.. Hoppas allt blir bra.. Nu håller hon & Micke på att övar på låtar hon ska sjunga på tisdag, då ska hon på audition på kulturma! Håll tummarna för henne :)

Men igår var iallafall jag, Micke, Fisi & Anton på bio! Vi såg ego, jäkligt bra! Hahahah jag skrek nog högst & popcorna flög när killen springer in i skylten Hahaha...
Lisen hoppade nig högst när hon kände flubber sparka jävligt hårt.. Hah.
Igår var det ruggigt jobbigt att sitta på bion, så jäkla ont i ryggen & flubber som vrider sig.. Känns ibland som bebbe gör upphopp i magen..
Sen igår har det rört sig som tusan..
Igår på morgonen låg jag & kände när flubber vrider sig & då känner jag ett ben eller en arm! Fyyyyy vad läskigt! Och sen försvann det & sen tillbaka.. Som att flubber lekte med mig.. Hehe. Mysigt.

Men det börjar bli jäääääävligt tungt & jag tänker klaga , för ibland får jag riktigt ont! Man får klaga när man är gravid så det så! Och om en kille skulle säga åt mig någon gång skulle jag sparka han mellan benen & säga åt han att stå upp som en man & ge fan i att klaga :)

Nu ska jag lägga mig snart, är helt slut!

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0