Fredag, nai harn

Klockan är ca 20.30 här. Sitter ute på framsidan själv. Mamma & Anna är & tar massage, men jag hoppade det idag!

Hsr nämligen bränt mig trots jag hade solskyddsfaktor 50 & för det mesta var det molnigt, men sa till mamma att det är då man bränner sig gör man tror inte solen tar... Vi alla brände oss, jag mest?! & jag är den enda som hade 50!!!! Så stört. Får ångest. Så nästa gång vi är på stranden blir det fan tshirt.. Vi hsr ju bara legat på stranden 2 ggr..

Imorn bär det av till kamala! Vi ringde & boka, men dom är ju inte direkt höjdare på engelska haha..

Lämnade nyss av Emma! Hon kom & hängde med oss hela dagen, så mysigt! Världens finaste Emma <3
Annats hade vi det supermysigt idag, sista dagen i nai harn! Vill egentligen inte åka, men å andra sidan så vill man inte vara på samma ställde i 2 veckor.. Kamala Beach är en chansning! Här är det inte så turistit, man kanske får en chock hehe.

Vi ska iallafall försöka hinna med nAttmarknaden i Phuket town imorn eller söndag!

Haha idag så låg vi på Annas madrass i vattnet & mamma & Anna ville åka låååångt ut, men jag får panik för hajar.. Åker aldrig längre ut än någon annan (fö att den ska bli uppäten först så jag har lite tid att ta mig därifrån) . Haha mamma skrattade & sa men Sandra det finns inga hajar här!
Anna: men mamma! Hon är ju gravid..

Haha det har varit mammas svar på allt innan när Anna har frågat vad det är med mig eller varför jag oroar mig haha..

Igår så sa Anna också : sen efter bebis kommit så kanske du ska börja träna?
Man kan ju knappt krama hela dig..

Hahah så ärlig den där lilla bruttan!

Ska nog hoppa in i duschen & svalka mig lite nu, bränner som fan :( mest bränt är tuttarna & ryggen :( & då hsr jag legat på rygg hela dagen då jag hsr en mage ivägen!


/ sanea


Kommentarer
Postat av: Ems

HAHAHDHAHAHA skön hon är, lilla anski!! ;)

2013-02-01 @ 16:24:39
URL: http://gallanbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0