En Onsdag

Idag var en fin dag. Jag spydde imorse & mådde piss. Jäkligt mys.

Mådde så illa efter frukosten, hann exakt till toan. Det kändes som att jag var tillbaka i månad 1-4 igen.. Fyfan. Men då brukade jag må bra efter spyan, men idag mådde jag så dåligt så jag la mig & sov halva dagen..

Sen kändes det bättre, men mådde fortf illa.. Tog en promenad med ozzy. Sen så tjatade mamma på mig om att vi skulle rensa & packa! Och det gjorde vi, vi var jätteduktiga! Eller mamma var jätteduktig haha ;)

Så nu ser det jättebra ut & inte så mycket kvar , utan nu är det nästa rum hos pappa!

Nu har jag ätit fruktsallad & nu ska jag sova!

Imorn ska jag till Skatteverket & hoppas på att kunna fixa mitt idkort , hoppas betalningen kommit in..

Månen såg ut som en kuliss idag! Försökte ta kort på det, gick sådär..

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0