bananas

har varit så sugen på banan & kokt korv med bröd (igen).
helt sjukt alltså, jag fantiserar om det & hur gott det ska vara ahhah.. har iallafall lyckats undvika äta korv , men nu måste jag testa för det rinner i munnen på mig när jag tänker på det ahah.. men varje gång jag ska handla så har varken jag eller micke småpengar .. äh får lösa det i grillen sen!
 
men nu åt jag iallafall min första banan på typ 12 år.. kan inte säga att det var sådär gott som jag tänkte att det skulle vara, men det var gott! fick kli i halsen när jag var liten, nu kliar det lite men inte så farligt.. höhö.
 
försöker förstå hur jag ska skicka in papperna till försäkringskassan ang föräldrarpenningen när man är behovsantsälld.. åååh.. måste ringa försäkringskassan.. bläääääääääääää.
 
nu har jag en galen babyn att göra med också. kuuul.
 
/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0