80 dagar kvar <3

Känner mig ganska pigg för att klockan är 22.30 , duschade för en stund sen.
Blev ingen tvättning idag, packade istället ner alla mina sommarkläder & kläder som är för små,.. Och renade en massa, smycken & smink och så.. Anna är så jäkla duktig , haha.
Allt jag sparar frågar hon 17 ggr om jg veeeeerkligen ska ha kvar det .. Duktig tjej!
Nu är det väl mest att få ner sllt i lådorna, ska ta mig till pappa imorn & fortsätta där.,

Imorn håller vi tummarna för Anna, hon har ju sin audition imorn! <3. Hon är nog mer envis än en åsna & har valt en ny låt med zara Larsson, som är ganska svår, många svåra engelska ord för en 10 åring. Men hon lärde sig den på TRE dar. Bara där är jag super stolt! <3

Kan inte fatta att vi flyttar snart.. Känns sjukt. Det känns lite jobbigt att alla mina älsklingar inte kommer tillhöra min vardag på samma sätt som nu, att jag kommer missa en massa .. Men så känner jag väl nu, sen kommer väl allt falla sig naturligt.. Önskade dock att jag kanske inte var så jävla mamig & papig så hade det kanske blivit liiiiite enklare.
Hehe. Men det är för jag trivs så bra med mina människor, dom ger mig så jääävla mycket kärlek hela tiden! & stöttar mig i allt jag gör.
Min lilla tjej har blivit så stor, haha babyyyyn. Det är nog inte bara jag som inte vill att jag ska flytta ;) kan säga att hon låter mig knappt gå på toa själv ..

Haha igår kollade vi film & jag & Micke låg i lilla soffan , hon skulle minsann ligga brevid mig! Så hon låg på armstödet bakom mig.. Tillslut la hon sig motvilligt brevid mamma , sen gick Micke ner & spelade FIFA.. Då hörde man bara "äntligen!" & vips så låg hon i mitt knä.. <3 min snutte.. Hon har det inte så lätt just nu, försöker stötta henne på alla sätt jag kan!

Imorn ska jag & Micke leta barnvagn.. När jag & Bini kollade sist så gick jag från go till smile.. Så vi ska kolls lite till.. :) mickes snälla föräldrar ville gärna hjälpa oss en del med barnvagnen & dom är verkligen generösa & vi behöver just nu all hjälp vi kan få! Så jag är så tacksam för deras hjälp :) och det gör att vi kan välja lite bredare & inte helt behöva tänka på pengarna ..

Nä nu måste jag sova, kan inte hålla ögonen öppna.. Mamma ligger hör i soffan brevid mig & snarkar hehe :)

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Ems

Tyckte också det var lite jobbigt att flytta hemifrån, även fast min flytt blev mer som en övergång. Flyttade ju inte på en gång liksom, sov och var hos Dan mer och mer och tillslut tröttnade jag på att ha mina saker på olika ställen så jag tog hit de B-) i början var jag ju hos m och p hela tiden! Åt där ofta och kunde sova där ibland (ofta) även fast jag bodde med Dan xD Men nu är det tvärt om, Östberga känns mer som hemma eller det känns liksom som att jag har ett hem nu, inte två :) fast jag vet att jag kan åka tills och p när jag vill och sova där när som helst, men det är ju alltid skönast hemma (Östberga) ;) men det tog ju ett jäääävla bra tag innan jag kände såhär B-) började nog inte kalla Östberga för hemma förrän för typ ett år sen, då har vi ändå bott här sedan 2009... Hehe ;D så var inte orolig, kommer säkert va jobbigt i början innan du vant dig och bott in er, men sen kommer du tycka att det känns bra :) <3 och vi lär bo kvar här ett bra tag till så jag är ju bara ett stenkast bort ;)

2013-02-19 @ 09:31:45
URL: http://gallanbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0