<3

Klockans ca 23.50 här & vi ligger i sängen & ska sova. Vi ska upp tidigt för vi ska åka till ett vattenfall & sedan till ett rehableringcenter för gibbonapor (måste ju gottgöra för Phuket zoo.. Ångeeest)

Och så flyttr vi upp till sviten imorn! Det ska bli Nice med takterass! :)
Dusch & toa är utomhus, finns även badkar.. Mys!

Denna semester börjar snart lida mot sitt slut.. Jag vill verkligen inte hem, får ångest när jg tänker på det.. Men saknar alla hemma såklart! Vi har det så underbart här! Fy :( att komma hem igen är väldigt ångestladdat..
Så mycket som jag måste tänka på, med jobb, att jag inte ens har råd med vår första hyra, att vi inte börjat handla allt än, att ekonomin är som den är.. Men. Det visste vi ju. Men det blir inte mindre jobbigt för det ..

Och allt löser sig ju , hoppas jag. Men det betyder inte att jag har ångest varje dag tills det löser sig. Men jag kan styra inte över allt heller. Och tur är väl det.

MEN , om 92 dagar så kommer ju vårt lilla mirakel & då betyder allt annat ingeting. Hur kan man längta efter någon så mycket som man aldrig träffat? Åååh.. Lilla flubber!
Fast å andra sidan så älskar jag att bara gravid! Sen kommer ju lilla flubber få all uppmärksamhet istället för jag , hehe..
Nu ska jag fortsätta njuta av vår resterande semester & av min graviditet! Som jag trivs väldigt bra med :)
Har fruktansvärt ont i bäcken & rumpan , men det blir väl bara värre ;)

Jag & Anna har nu legat & kollat på min mage som rör sig! :) häftigt! Händer mycket nu, undrar hur många kilon jag väger nu.. Hehe.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Ems

Åhåhåhåååå! Underbara du allt kommer lösa sig! Och jag är sjukt avis på din lilla studsande mage just nu hehe ;) love you!! <3

2013-02-05 @ 19:35:37
URL: http://gallanbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0