Utveckling

Inatt var det min natt & det var ej helt lätt med träningsvärken i magen , hahah!

Idag ska jag till stan med Emmi, Katti & Marie! Sen ska jag & lilla familjen hem till Mickes farbror. Imorn är det minijul hos Susku. Micke är ledig hela denna helg, LYX! Men vi har massor att göra ;)

Albin har börjat gilla ligga på magen, han HATADE det innan.. Nu hittar jg han på magen i sängen när han vaknade utan att skrika!
Har även upptäckt att det kanske är tänder på g! Inte konstigt att han hugger mot allt :) 

Händer så jäkla mycket med Albin nu! Han har börjat med nya ljud.. Låter som han säger "hej" & sen bbbbb.. "Blåser" med nappi i munnen.. Suger in underläppen.. Kan sitta nästan själv nu! Han parerar med benen & ryggen bra nu! Men ibland ramlar han bakåt..

Min stora fina kille! Det går så snabbt! ❤❤❤❤


/ stolt mamma 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0