Mondaaaaay

 Färgar håret just nu.. Är helt slut! Fattar inte varför dock.. Har bara gått promenad med en mamma från mannagruppen & sen med Emmi & Hugo..

Sen lekte jag & Albin.. Lyssnar på sagor & sånger. Sen skulle jag laga mat så det var klart när pappan kom hem, som slutade 19. Men det var ju lättare sagt än gjort med en missnöjd kille.. Försökte med allt.. Men maten blev klar tillslut.. 

Måste fixa en massa inför julafton.. Är superstressad, inte riktigt fattat att det är julafton imorn pm en vecka! Vi har ej köpt julgran än! Morr.. Ska försöka ta oss till rusta.. Men imorn ska Micke jobba 7-17.30 fick jag precis reda på.. Ååhhh.. 

Ska snart ta ut färgen ur håret.. 

Är så trött, inatt sov jag inte bra alls :(


❤❤❤❤❤❤ mammas prins sitter själv!! Han är så jäkla duktig, min prins! ❤❤❤❤❤

/ sanera 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0