Knasigt

Ligger på soffan & försöker samla ork att göra mina övningar på bollen.. Så trött...

Var ju i stan idag med Emmi, Katti & Marie! Fyfaaaaan, så jävla mycket folk!! HATAR att vara i stan under julruschen (i vanliga fall också iof..) .. Finns ju ändå inget till mig, behöver fler tröjor! Men jag orkar inte ens leta.. Får beställa från internet!
 
Mina grabbar var hemma när jag var i stan, så jag saknade min prins som en tok. Det är så sjukt.. Man kan ju tycka att jag borde tycka det känns skönt.. Men icke! Känner mig inte hel utan han nära mig.. Undrar om man kan bli sjukskriven för det så jag aldrig slipper lämna min älskling...? :) 

Var hos Mickes farbror , mysigt! Påväg hem så sjunger jag & Micke.. Haha vi brukar göra det ibland, HAHAHAHAHAAHAA .. Speciella , jag vet.. Men bättre nu, får då kanske folk tror vi sjunger för Albin, hehe innan då? Men iallafall , för några år sen så sjöng vi alltid en massa sånger innan vi skulle sova..
En gång kom vi ej på hela låten, så vi startade datorn för att ta reda på texten.. HAHAHAHAHAAHAA det skrattade vi gott åt! Nu kan bara ta fram det med mobilen på 2 swkunder, läskigt.. När Albin blir äldre & jag berättar det kommer han tycka att jag är gammal som dinosaurie .. Heheheheheheh...


/ sanera 


Kommentarer
Postat av: Anonym

MOSTER SAKNAR!!!!!!!! HUR SKA JAG KLARA MIG I FLERA MÅNADER UTAN ATT FÅ SNIFFA PÅ MIN BEBIS?!?!?!?!? :(((

2013-12-14 @ 23:51:58
Postat av: Anonym

Mm Fisi! Det kan man undra!!! Varför?! :(

2013-12-15 @ 21:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0