Dan före doppardan!

Åh vilken dag! Natten var sådär, sovit skitdåligt & Albin har vaknat en hel del.. Kl 8.30 tyckte Albin att vi skulle gå upp.. 

Sen efter det var det full rulle! Vi gick till Lidl & bea & handlade som resten av Sveriges befolkning! Haha nä men vi var där vid 12 & 1 timme senare hade det varit olidligt.. Nu var det mycket folk, men jag dödade ingen iallafall.

Sen bakade vi cheesecake & gjorde köttbullar, städade (igen), fixade & försökte underhålla Albin samtidigt.. Inte så lätt..

Kl 19 somnade Albin.. Så trött! Julbadat honom har jag gjort också. Men nu låg jag på soffan & försökte samla kraft att svabba av & duscha, måla naglarna & göra ansiktsmask, men Albin bara skriket rakt ut i sömnen & vänder till mage i sömnen.. Alltsåååå det börjar bli sjukt jobbigt nu.. Han gnäller en massa.. Har bumbat rumpa osv.. Men har han ont i magen borde han ju ha det på dagarna med.... Så nu måste jag vänta med dusch osv tills Micke kommer hem från jobbet, kl 23 :( 

Åh är så jävla trött & har så ont i ryggen & världens jävla helvetes mensvärk!!!!!!!! Morrrrr!!!!
Ett under att Micke inte slängt ut mig idag.. 

Nu ska jag unna mig lite choklad & cola!

Längtar tills imorn! Längtar efter att få se vad Albin får haha & även fast han ej Förstår något så kommer jag alltid Komma ihåg hans första jul ❤❤❤❤❤ 

Imornbitti ska han få öppna julklapparna från gudföräldrarna & lite från oss.. Sen på morgon åker vi över till Mickes föräldrar & tillbaka hit till Kalle! Kommer tydligen inte ifrån det där med att vara en jävla studsboll pga föräldrar som ej är ihop .. Jaja.. NÄSTA år rör vi oss fan inte ut fläcken! Jag vill vara på en strand men Micke vill att Albin ska få en riktig jul när det är den första han kommer förstå vad som händer :) 




Äntligen satt upp Albins fina tavlor! ❤❤❤ *snabba föräldrar* 

/ sanera 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0