Älskade Fisi ❤

Har inte hunnit/ orkat skriva här! Fisi har sovit hos oss i 4 dagar!!!! Hon åkte hem igår :( så imorse när jag gick upp med Albie , låg det ingen moster på soffan som vi skulle väcka :( & snart kommer älskade Fisi vara borta i 4 månader..... 

Åh tänker på det hela tiden & börjar gråta hela tiden. Det känns så fruktansvärt jävla jobbigt. Finns INGEN i världen jag skulle orka ha här hemma i 4 dagar utan att känna att det var lite jobbigt, med Fisi känns det bara jobbigt när hon inte är här..

Hon hjälper mig & Micke väldigt mycket med Albin & han känner sig väldigt trygg med henne, så det känns bra! Hon vill inte byta bajsblöja & börjar hulka när jag måste ta ut slemmiga brödsmulor ur Albins mun, men det är bara kul att skratta åt.

Vi bråkar & tjafsar ibland, men det finns ingen som ändå alltid funnits vid min sida i alla år. När det har varit lite "otryggt"/ bråkigt  hos mamma eller pappa så är det min syster som har varit tryggheten. 

Det finns ingen som förstår mig som Fisi gör. Och jag kan umgås med henne 24/7 utan känna att det blir för mycket (det kan jag knappt med mickey ;)) , jag kan se ut som jag som vill, jag kan säga allt jag verkligen tänker, skäms aldrig för något med henne.

Om vi inte är med varandra så pratar vi ofta i telefonen, ringer varandra om bara små grejer. Som ingen annan skulle förstå varför man ringer om. Men Fisi förstår. Hon älskar Albin minst lika mycket som jag (fast det vi gör vi alla!) .

Hon jobbar 24/7 men klämmer ändå in oss & umgås med oss. Hon hänger med oss så fort tiden finns. 

Så om 32 dagar kommer det bli sjukt tomt & sjukt jobbigt. ingen att ringa om små saker, ingen som sover på vår sova & ingen som är här & hänger, ingen som avstyr mickes & mina smågräl, ingen som busar med Albin. 

Och det finns ingen som kan fylla det tomrummet! Bara Fisi ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

Fyfan. Jag blir helt deppig. 4 jävla månader. Jag kommer inte klara det, men jag måste. 

Det är inte bara jag som kommer sakna henne här hemma. Mickey & Albie också. Micke tjatar lika mycket som jag att hon ska sova här :) 

Älskar att alla kommer överens & älskar varandra lika mycket som jag gör ❤

Hoppas att Fisi & Antååån kommer ha det bra & att dom reser runt! Fisi är lite orolig att hon kommer sakna oss så mycket att hon vill åka hem, men jag livar att när du väl är där så kommer du bara njuta! Jag ringde hem & grät några ggr men , sen gick man & tog en drink så kändes det bättre ;)

Som vår första dag i Bangkok när Micke snurrr mig i poolen & jag vänder mig om för att säga "wiiiie" till dig som MJ (när vi såg filmen). Meeeen, du var ju bara på andra sidan jorden & det hade jag glömt ... ❤❤❤❤❤❤

Kommer sakna ihjäl mig efter dig & jag kommer inte vara hel förrens u är hemma & trygg igen. Nu måste jag oroa mig konstant i 4 månader.. 

Älskar dig min fina Fisi ❤❤❤❤❤❤

/ storasyster 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh du skriver jämt så fint!!! Jag älskar dig mest!!!! Och Albie :)))) kommer sakna er alla så mycket!!! Ingen förstår mig till 100% utan du!!!!! <3 kan alltid ringa dig och kan alltid prata med dig ön vad som helst <3 är inte hel utan dig heller!!!! Min älskade syster <3

2013-12-04 @ 23:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0