Albin status

Jahaaaaa.. Alltså dagarna räcker Inte till alls känner jag! Allt går för snabbt & här hinner jag inte ens skriva..

Tiden går för snabbt;

-Albin är snart 8 månader.
- han sitter själv.
- han vill nu leka själv. Kommet jag & leker med han kan han medvetet släppa den leksaken jag leker med & ta en annan & inte bry sig om mig. (Men IBLAND Gud nåde mig om jag går!) 
- så fort man lägger ner han rullar han till mage i sängen.. Så nattningarna är ej som dom brukar! 
- rullar som sagt till mage på 2 röda. Och går upp på knäna lite..
- han har börjat rulla från mage till rygg nu också..
- han gör nya ljud/ läten hela tiden.
- sa jag att han snart är 8 månader? ÅTTA MÅNADER?! fan. Stanna tiden. Någon. Nu!

Fan, jag vill aldrig börja jobba igen. Jag vill aldrig "lämna" ifrån min bebis. Jag vill alltid vara med när han gör nya saker. Jag vill lära han allt. Jag vill ha han nära heeeeeeela tiden. Jag vill att Micke ska få lära känna han som jag gör, MEN Det gör ont ändå för jag vill ju alltid vara hemma med min skrutt. Älskade unge. Denna kärlek. Nu tjatar jag igen, men jag bryr mig inte. Min lilla son. Vad har du gjort med din mamma? Hehe. 


Älskling ❤❤❤❤❤

/ sanera 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0