4e advent!

Uppdatering denna vecka (det jag minns);
 
- i torsdags träffade jag & Albin pappa & hans vän inga! Det var väldigt trevligt, blev lite fika + julklappsshopping! Innan var jag hos sjukgymnasten! 

- i fredags träffade jag & Albin gudmor! Det var väldigt mysigt! Albin fick massa julklappar & en obligatorisk ekologisk giraffi! Bini passade Albin & jag fick testa massa kläder.. (Hittade inte ett skit, beställde massa kläder till Albin & några till mig från nätet ist)

- sen på kvällen kom Anna & mamma över till oss & dom passade Albin medans jag & Mickey fick åka iväg själva (LYX ) & handla plast julgran & julklapp till Albin! Haha det var längesen jag & Micke kunde sitta i bilen & sjunga (läs skrika/ överösta varandra) på högsta volym.. Haha man behöver inte mycket egentid, det lilla räckte för mig att förstå varför jag blev kär i han & ingen annan. Mickey är den charmigaste & roligaste människan jag någonsin träffat! ❤❤❤❤ han får mig alltid att skratta! Även fast jag ska skälla på han precis ;)

Sen myste jag Anna & Mickey! Jag & Anna sov i sängen & Micke på soffan. Albin skrek till typ 14 ggr den natten. Trött mamma.

- lördag, Fisi kommer över & myser! Mamma & Kenny kommer & hämtar dom. Sen kom Emmi & gosi över & vi bakade pepparkakor! Mys!

- söndag. Jag, Micke, Albin, Emmi, dan, gosi, mamma & mina systrar åkte in till gamla stan & kungsan för julmarknad .. Det var väldigt mysigt, men önskade att snön var på marken så hade man haft lite mer julkänlsa! :) sen gick vi alla frusna & hungriga till pizza hut & åt! ❤❤❤❤

Nu på kvällen har vi ätit saffransostkaka & kollat på Geordie shore & vikt tvätt! Tjuvkikat på julklapparna som pappa & Peppe lämnade idag.. Albin får ett berg av julklappar 😳

Nääää nu ska jag sova! Imorn är det dan före doppardan! & jag har hur mycket som helst att fixa! Vi firar ju jul hos oss, 15 pers i en tvåa.. Ska bli kul att se vem som åker ut genom balkongen först ;) 

/ tröttare mamma får man leta efter 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0