Weekend

Jag & skruttski har varit vakna sen 6.30.. & nu sover han på mitt bröst (finns det något mysigare? 💙) medans jag kollar "snow white and the huntsman" & pappan sover!

Inatt var det min natt & den har gått bra.. Är lite trött men det funkar , fått sovit först 3 timmar & sen ca 2 :)

I helgen har vi myst med vår älskade tant emmi & farbror dan, Krille & Katti en stund också! Myys.. Jag & emmi & Katti var & badade hos Emmis moster i fredags , dom bor precis vid oss & har pool!

Vi doppade Albins fötter , men det var nog för kallt för min prins för han gallskrek..

Haha jag skällde på Micke för han glömt säga till gudfar när dopet är .. & sen visade det sig att jag inte ens hade sagt det till emmi .. Haha hon är minst lika viktig som gudföräldrarna! ❤❤ 21 /5 kl 12. Ska ringa kyrkan idag!

Albins högra pupill är större än det vänstra & jag såg det för ett bra tag sen & sa det till mickey men han sa att det var så för ljuset.. Sen så såg mickes pappa det på koster & nu har även Micke lagt märke till det ..

Så jag mailade BVC idag, vi ska ju dit på onsdag för viktkontroll då jag har dragit ner på amningen & endast kvälls, natt & morgonammar..

Googlade på det med pupillen .. "Lättare hjärnskada", fick så ont i hela kroppen .. Men som alla säger behöver inte vara något.. Men vi ska kolla upp det iallafall.. & skulle det Vara något så skulle det aldrig aldrig förändra vår kärlek till vår lilla prins ❤❤

Måste sluta oroa mig för ALLT. Börjar imorn.....

Får se vad denna dag bjuder på .. Kl 16 börjar pappan jobba.. Får se vad jag & Albin sysselsätter oss med då!

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Anonym

21/9 hoppas jag du menar :)

2013-08-05 @ 14:52:16
Postat av: Anonym

Ja såklart pappa :)

2013-08-05 @ 21:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0