Tjenare mannen

I måndags kom min kompis Linn förbi!! Blev massa prat & mys!

& i tisdags så åkte jag & Albie & lunchade med tant emmi! Sen mötte jag & Albin upp moster & Julia, letade klänning till dopet (till mig) men hittade inget..
Sen sov ju min kompis Carro från st Anton här! Vi har ju inte träffats sen jag kom hem från st Anton! Mars 2012, sen har hon försökt träffa mig hehe , hon bor i Linköping.. Men jag var ju lite off, gravid osv haha ka jag skyller på det, för det var ganska jobbigt ett tag!

Men hon är iallafall en sån tjej som det kan gå typ 5 år innan man ses , men man känner inte stt det är konstigt eller ngt! Vi hade så jäkla mycket att prata om, mickey gillade henne mest av dom tjejerna jag bodde med så han var glad att träffa henne med.. Hur som, så måste vi ses oftare kom vi gram till! Hon flyttade till Norge i fredags, får väl hälsa på där :)

I torsdags sov jag & Albin hos mamma , det var så mysigt! ❤
I onsdags & torsdags så sov Albin knappt ngt på dagarna så i torsdags sov han 22- 06.15, somnade om vid 7 & vaknade typ 8.30, trött kille! Haha..
I tisdags var första natten för Albin i spjälsängen :) hittade han på bredden istället för på längden som man ska ligga haha..

Nu ligger vi & softar & kollar barnprogram.. Albin pratar med "lellefant" , fina färger , han är helt inne.. Jag som aldrig skulle låta min son sitta framför en iPad haha.. Måste erkänna att hittar man ett sätt som kanske inte ät ett sätt som man har tänkt sig.. Om det funkar- ja då får det gå!! :)

Nu bajsade min lilla stinky så plikten kallat!

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0