systra mi

my little bom bom..
 
fisi ringde nyss & till min stora glädje (& albins när han vaknar) så har hon slutat & beger sig över till oss! alltid lika mysigt när hon kommer över. saknar henne när hon inte är med mig & jag har ju fått barn & flyttat hemifrån & hon jobbar en massa , så ibland kan det vara svårt att få ihop tid till bara henne & mig. men jag tycker vi försöker. vi SKA ta en kväll & äta middag bara hon & jag. det bestämde vi förut. 
 
min lilla fisi. tack för att du ALLTID ställer upp. utan att klaga. att du alltid finns där. att du alltid förstår. 
 
som sagt så hjälper hon mig så mycket i min roll som mamma, även fast hon kanske inte alls förstår vad jag går igenom så stöttar hon mig till 120 %. pappa sa alltid att jag var fisis största idol när vi var små, nu är det tvärtom.
 
och så är jag så glad att micke & fisi kommer överens. att dom kan umgås själva. att dom litar på varandra, lika mycket som jag litar på båda. liksom fisi har ju vuxit med i vårt förhållande för hon har varit med sen början. 
 
ibland bråkar vi & blir galna på varandra. men vi är ju systrar. hehe, då SKA det vara så. 
 
längtar tills jag blir moster. JA jag ska bli moster. JA du ska ha barn. JA med antåååååååån. 
 
my little bom bom, i love you. <3 
 
syster <3
 

haha jaaaaa jag vet inte varför jag är så känslosam. nej jag har inte varit på mina starka piller. nej jag har inte rökt på eller tagit droger. jag är bara en småbarns mamma med en jävla sömnbrist & för mycket fritid (egentligen inte, disken kallar) när prinsen sover..!
 
/ sanera
 

Kommentarer
Postat av: Moster Fisi

Du har och kommer alltid vara min idol!!!!!!!!! <3
du stöttar alltid mig i allt, vill alltid mitt bästa och hjälper mig med allt!

Jag älskar dig så jävla mycket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

2013-08-29 @ 15:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0