snäll bebiiiiiiiiiiis

i måndags var jag & albin på "mammagruppen" för första gången, det var trevligt men jag & en till tjej var yngst.. sen var dom andra typ 28+.. hehe, det känns inte riktigt som att vi var på samma plan här i livet om man säger så.. kändes som att dom har jobbat & bott hemifrån i minst typ 10 år & nu bestämde dom sig för att skaffa barn..  det var lite krystat helt enkelt..
 
dom skulle väl svimma om jag berättade att min lilla älskling är ett fylle"misstag", och att jag bara ha bott hemifrån i 5 månader.. MEN han är det bästa som har hänt oss <3 nä men dom var verkligen trevliga, det var några som verkade mer i min "stil" .. men men tror nästa gång är nästa måndag , men då ska vi till ögonläkaren så får se om vi hinner! 
 
just nu sitter jag & surfar lite på datan, ABSTINES. lämnade in min kära iphoooooone igår & har en gammal mobil med lucka haha inte ens kamera har den .. hehe. och imorse sprang jag upp & satte på datan... HAHA. 
 
inatt var det min natt & Albin brukar vara ganska snäll mot sin mor faktiskt måste jag säga. en granne på mammas gård sa det "du måste börja bli lite elak mot mamma & pappa annars kommer det nog ett syskon snart.." hhaah, njaaaaaaaaaaa. (nu kom jag av mig ämnet helt som vanligt, men måste bara berätta detta också;)
häromdagen satt jag & ems i bilen hem från willys & då kläcker hon ut sig: 
- men alltså fast jag fortfarande är gravid så längtar man ju redan efter ett syskon..
jag: ehhhhhhhhhhh.. hmm.. *försöker verkligen hålla med (men syskon är typ det sista vi tänker på hehe)*
emmi: men lite typ! eller?
jag: nä. det kommer du inte heller vara efter en förlossning & sömnbrist & ett kaos. 
 
så jag ska fråga henne om ca 4 månader & se vad hon säger.. hehe.
 
MEN det jag skulle komma till var:
 
albin somnade typ 20.30 & vaknade inte förrens 6,15 & då ammade vi & så somnade han om till 8,45.. jag låg däremot dom två timmarna stel som en pinne i sängen, för han sov där med mig & jag kan inte sova med han så bra.. sängen är för LITEN. 
 
sen hade vi en massa morgonmys & lyssnade på barnvisor på datan & vi båda sjöng med, han diggade med hela kroppen.. sparkade med bena & viftade med armarna .. sen kissade han ner mig & han själv!
 
nu väntar vi på att "moffa" ska komma förbi :)
 
/ sanera
 

Kommentarer
Postat av: Ems

Hahahahaha ja, du får fråga mig igen sen xD inte helt hundra på vad mitt svar kommer vara då ;) även om man ser fram emot ett syskon nu så kanske det är som du säger xD vi lär väl gå runt och slita vårt hår ihop sen ;) hahah!!

2013-08-28 @ 16:55:29
URL: http://gallanbrallan.blogg.se
Postat av: sanera

hahah ja vänta & se bara! ;) ja om jag har något kvar då HAHAHAH ....

2013-08-29 @ 08:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0