ordningen återställd

igår hade ju jag & micke vår "datenight". lämnade prinsen hos mormor & moster & det tog emot att gå, haha. mamma tillslut " nääää du måste gå nu! annars missar du tåget.." heheh. 
 
vi åt iallafall middag på "mamas and tapas" , jättegod mat & mysigt! sedan så gick vi en sväng & bion började inte förrens 21.50, fan vad trött jag var. vi såg "snabba cash". den var bra! men trodde den skulle handla mer om jw.. 
 
när vi kom hem hann jag sniffa lite i spjälsängen innan jag däckade. vid 9.30 vaknade jag av att det ringde till min mobil & sen hem, JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA telefonförsäljare. men jag var utvilad , så det gjorde egentligen inte så mkt.. 
 
åkte till liljeholmen. skulle leta höstjacka. ALLTSÅ. FUUUUUUUUCKiIIING shit. 
1. inte en enda jävla affär har ju typ höstjackor?! är det inte höst snart ? 
2. vafan är det för "färger"?! jag vill ha FÄRG. inte svart, grått , vitt & djurmönster. visst så gillar jag djurmönster som mamma sa , men vafaaaaaaaaan.
3. FAN vad jag hatar att gå i affärer nu för tiden.. iallafall utan barnvagn, för med vagnen kan man bara gå & alla idioter får flytta sig.
 
ja, så det gick ju inte så bra för mig. hittade en på mamma avdelningen på hm, men är ju inte gravid längre & när man inte är det så vill man ju inte heller se gravid ut....
 
vi skynade oss hem , mormor & moster var påväg över med albiiiiiiiiiiiin. ÄNTLIGEN. OMG. kände mig helt vilsen utan honom. mamma har fått mersmak. ja eller mormor. hon tjatar "jag ska ha han en gång i månaden." hon liksom lyssnar inte alls när jag säger att jag ALDRIG ska göra om detta. haha. nejdå. men om ett jävla bra tag. och då i ordningen är det morfars tur om han vill. haha jag har ordningen så att mormor/morfar/ farmor & farfar ska få passa honom "rättvist". 
är så glad att ha han hemma igen. ska mycket till att jag ska släppa iväg honom igen..
 
 
HURSOM. det var väldigt mysigt & viktigt att få egentid med min mickey. vi älskar varandra så jäkla mycket, men vi kommer liksom på andra plats nuför tiden. så att få en hel kväll / natt , det är lyx. bara rå om varandra. vi pratade en massa. åååååååååååh min mickey. tänka sig att jag kommer få bli hustru. om några år. men. jag har en man som vill gifta sig med mig. som pratar om vårt framtida bröllop. jag har världens vackaraste son. jag har världens bästa familj. världens bästa vänner. jag älskar mitt liv. 
jag älskar dig mickey & jag längtar tills vi står där framme & säger ja till varandra <3 haha vi filar på gästlistan.. ska fan ha under 50 pers, stor rensning på listan pågår.. bara de viktigaste personerna i våra liv. som vi UMGÅS med.
 
tänk att jag & mickey är mamma & pappa. vi kämpar för vår son. att kolla på vår son är världens häftigaste känsla. går inte beskriva känslan.
 
nu kom jag av mig som vanligt. mamma & anna åkte nyss. nu väntar jag på att mickey ska komma hem från jobbet, sen sovdags. inatt & imorn är mickeys nätter, så kör jag de andra två då han börjar tidigt.
 
mamma & anna skulle inte ens stanna länge. HAHA. mamma har visning imorn så hon måste städa. håller tummarna att dom får ett bra bud. hon är så rädd att ingen kommer! men jag hoppas att det kommer folk :) 
 
slötittar på "djävulen pär prada." haha vissa kläder är verkligen INTE tidlösa..
 
mina fina älsklingar <3
 
 
 
 
 
/ sanera 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0