Lite av varje

Jag har så ont i ländryggen, bäckenet .. Måste skaffa något emot smärtan, skulle ju sno pappas vetekudde ett tag .. Hehe.

21/9 är ju dopet, tänkte på emmi att hon fyller 5e sep & ja det rörde till det i min lilla hjärna.

Lillmoster Anna sover här idag tills torsdag, mys!

Idag var lisen, antåååån, Elin & papps över på fika! Sen kom även mamma, Kenny & Anna på kvällen..

Imorn kl 9 ska jag & prinsen till BVC för vägning eftersom jag slutat amma på heltid & ammar nu endast kvällen, natten , morgonen & kanske en gång till om mina bröst gör för ont..

Det börjar kännas ok med mitt beslut! Faktiskt, trodde jag skulle älta det länge.. Men jag inser att det är det bästa för oss båda & då går det lite lättare.. & nattamningen ska jag försöka ha kvar så länge som möjligt! :)

På fredag ska vi till vårdcentralen för att kolla Albins pupiller.. Hoppas det inte är något allvarligt. Kan sammanfatta att vara mamma i ett ord : orolig. (Oro)

Man oroar sig fan för allt hela tiden.. Eller man, ja jag gör det. Lär ju knappast bli lättare.. Har liksom redan ångest inför när han börjar ställa sig & alla dessa vassa kanter som finns i denna lägenhet.. Omg...

Nä, godnatt!

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0