fortsättning bilder från systemkameran

första bilden på mig & min lilla älskling.. här är han kanske 20-30 min gammal.. här blir jag också fortfarande sydd.. i ca 40 min..
 
 
myser.. ammar för första gången.. "välkomsbrickan"
 
micke ringer sin mamma/pappa & berättar.. jag är lagom pigg & förstår inte vad jag har varit med om.. bara vill hålla i min kille! 
 
 
första natten på bb.. conehead.. man ser inte så bra hehe.
 
 
första morgonen på bb .. mitt lilla hjärta.
 
 
mina killar.. första dagen på bb.. 
 
 
åh min lilla älskling.. mycket känslor & mycket att ta in.. kunde inte förstå att jag äntligen hade min bebis hos mig!
 
mys..
 
så stolt pappa. men trött.. hehe.
 
 
lilla hjärtat.. prinsen var inlindad i denna filt hela vistelsen på bb!
 
 
mina killar <3
 
 
tredje dagen & första kläderna är på! mössa från gudmor <3
 
 
mormor & moster kommer för att hämta hem (äntligen) lilla familjen efter 4 dagar på bb! 
 
 
lilla familjen påväg hem från bb.
 
första natten hemma .. det gick bra! 
 
 
moster & albin myser!
 
 
morfar & albin!
 
 
sover i vaggan med mufasa..
 
 
gammelmormor & albin <3 första mötet.
 
 
gammelfarmor & albin <3 också första mötet.
 
 
pappan & prinsen myser.. 
 
 
 
grodan i babygymmet för första gången!
 
min lilla kille! nu är den pjamasen från anna för liten.. sådär har han sovit med händerna sen dag 1 & gör fortf!
 
 
 
albin på moster annas dansuppvisning! sov nästan hela föreställningen..
 
 
ännu en första gång.. i babysittern!
 
 
hud mot hud.. <3
 
 
jag & albin påväg till hans första dop!
 
 
första leendet fångat på bild! <3
 
 
du är så vacker min pojke! 120 % perfektion!
 
 
puss på prinsen!
 
 
mormor & albin på annas skolavslutning.
 
 
gammelmormor, moster & mormor på annas avslutning, albin i vagnen!
 
moster anna & albin hos gammelmormor. lilla grodan.
 
 
världens finaste kille.
 
 
 
morfar badar albin!
 
 
många "första gånger".. så jäkla härligt! så glad att jag fick systemkameran av micke i julklapp så jag kan föreviga fina bilder på vår lilla älskling <3 
 
/ sanera
 

Kommentarer
Postat av: Ems

Skruttski! Åh! Började gråta... Haha B-)... Lär väl gråta floder när det är min tur!! Längtar :D <3

2013-08-08 @ 21:03:54
URL: http://gallanbrallan.blogg.se
Postat av: Sanera

Haha aw, jo du lär ju göra det ;)

2013-08-10 @ 17:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0