date

idag ska lilleman sova hos mormor. det är ÅNGEST på den. micke sa imorse : "näää vi ångrar oss!!!!"
 
vi frågade henne igår om hon inte kunde sova här med han , fick till svar "NEEEEEEEEEEEJ. mormor mysa mys." 
 
har försökt få henne att säga att det är ok att han inte kommer. men det går inte bra. hon har ju bara längtat efter denna dag i 4 månader. 
 
det känns iallfall väldigt jobbigt. jag vet inte alls hur detta kommer gå, om jag kommer kunna njuta av kvällen. sminkat mig har jag gjort också, så jag får inte gråta när jag säger hejdå till albie. men jag gråter typ redan nu. haha. jag var en känslomes innan jag fick prinsen , vafan kallar man mig nudå? !
 
känner mig för övrigt snygg idag, det var MÅNADER sen det hände. igår var vi på lager 157 & jag fick på mig ett par svarta jeans & en blus som jag har på mig nu.. OMG, trodde aldrig att jag skulle hitta jeans med denna mage (knappen spricker väl på middagen).
 
morfar hade köpt alla kläder jag hade kollat på till sin lilla älskling. snälla älskade morfar. finaste mössan, haha så söt! 
 
vi ska äta på någon tapas & sen på bio. mysigt att få tid med min stora älskling. men saknar redan prinsen, han ligger i rummet brevid & sover.
 
vi ska snart åka till babyproffsen & kriga om vagnen. ger upp. hehe. orkarrrrrrrrrrrrrrrrrr inte. men albie sover, jag är faktiskt klar så vänytar bara på att han ska vakna.
 
förresten, igår var vi ju på BVC. & nu ätnligen har vi vår bvc bm! & det känns så bra med henne, hon verkligen tog sig tid & lyssnade på mig & kollade allt noggrant som jag frågade om osv. & hon frågade flera ggr hur jag mådde & hur det kändes att vara hemma utan micke osv. så det känns jävligt bra. sen påpekade hon flera ggr att det BARA var att ringa/maila om jag undrade något. 
han väger numera 6380 & är 61 cm lång! min stora kille! <3
hon sa att det är inga problem med att börja med smakportioner när han är blir 4 månader, hon sa att han är så med & vaken så hon trodde han skulle vara vädligt nyfiken på maten, men det får vi helt enkelt se! hon sa att det märks att det är en nyfiken kille. jag tror att om inte alls för länge kommer jag ha fullt upp med att kolla att han låg på samma stölle där jag la honom! hhe :)
 
hon behövde inte kolla nacken osv haha, han satt ju upp "själv" i mitt knä. charmade henne gjorde han också. mitt lilla charmtroll. hon sa flera ggr "ååååh du är ju så söt" & sa till mig att vi har en sån fin kille.
 
ja, jag är stolt & skrytig. men det ska man väl vara som mamma? & verkligen när man har en sån söt kille att främmande människor måste påpeka det ;) 
 
 
nu tror jag någon börjar vakna.. MYS
 
 
såhär snygg är jag mohaha.
 
 
/ sanera 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0