v. 38

lämnade nyss fisi vid bussen! skulle gå en promenad, men såklart börjar det regna när vi går ut ur porten.. så jag gick hem igen & skjuter upp promenaden tills Mickey kommer hem!
tänkte äta lite lunch, duscha & fixa lite här hemma osv..
 
imorse låg jag & fisi & kollade på satc, vi har börjat om från början igen! haha.. då känner jag att magen är jävligt hårt, så jag kollar.. HAHAH alltså den är HELT sne. det såg faktiskt lite läskigt ut .. det tyckte fisi med.. hehe vi försökte fota men det gick ej så bra!
 
igår EXAKT när jag skulle laga mat, hade precis diskat stekpannan & pratade med fisi i telen som var påväg hit.. DÅ PANG! så blir det strömavbrott.... morrrrrrrrrrr.. höll i sig i typ en timme, så jag & fisi fick äta mackor..
 
inatt sov jag sådär.. jag vaknar alltid när jag ligger på ryggen för att då trycker typ hela magen uppåt och det känns obehagligt! så tror att det är därför jag vaknar .. och nu finns det typ inga sköna "ställningar" att sova på , inte ens på sidan.. min rygg & axlar gör så jäkla ont nu.. vaknar av att magen är kall & rör sig och så.. för bara typ några veckor sedan så behövde jag bara gå upp & kissa EN gång, KANSKE TVÅ ..
men nu.. MINST TRE gånger.. & det är jäkligt jobbigt.. det börjar bli jobbigt att ta mig upp ur sängen till och med..
& sen kan jag inte somna om på en gång ..
 
har fått en massa bristningar på magen .. eller ja, micke upptäckte det & sa det på ett sånt fint sätt.. han pussar på magen & "oj du börjar brista upp på magen..!" haha tack Mickey.. men det kunde ha varit värre.. smörjt magen lääänge & tror att det hjälpte!
 
idag kommer babyn över & ska sova här! mamma tar även med sig lakan till spjälsängen som vi ska tvätta upp..
 
nu ska jag äta lite lunch!
 
Mickey tycker denna är lite "cheesey" men jag ÄLSKAR den.. hihi..
 
 
/ sanera
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0