V. 35 (34+5)

Nu står typ livmodern som högst, ända till bröstbenspetsen & trycker undan lungorna.. Det känns.. Nu har jag riktigt svårt att andas när jag ligger ner & ska sova, har gått bra innan..

Läskigt hur man på bara 1 dag märker massa skillnader..

Känner mig riktigt tung i kroppen framför allt magen såklart.. Halsbränna från helvetet..

Imorn ska vi till bm vilket är skönt för att det kom typ en liten flod eller vad man ska säga med vätska... Luktade inte kiss , men hoppas inte det var fostervatten bara.. Man kan ju läcka liiiiite i form av flytningar , men detta var mycket mer än så..

Vi får väl se vad hon säger..

Nu är jag iallafall sjukt stressad & får ångest av att jag inte packat bb väskan eller fixat nappar, men ska göra det nu.. Allt känns bara så overkligt, har nog inte riktigt förstått än .. Men kanske blir lite verkligare när vagnen kommer i veckan :)

Längtar som sjutton nu, alla har sagt att de sista veckorna är de jobbigaste & jag tänkte bara "äh jag kommer njuta.." Men faktum är att jag är visst lika otålig som alla andra & letar tecken på att min förlossning ska starta.. Hehe. Men räknar med att gå över tiden bara för att förbereda mig på om det händer..

Men fy vad jg kommer vara orolig då, minsta lilla & jag kommer tro att flubber vill ut.. Ingen tuff mamma här som kommer gå med värkar i 10 timmar innan man åker till förlossningen haha..

Men allt känns så skumt & jag har ju den där jävla orokänslan i magen.. Att någon ska hända på vägen, att vi faktiskt inte kommer bli föräldrar.. Vet ej om det beror på att jag alltid ska råka ut för saker eller om det bara är så overkligt.. Men sen när alla säger att allt alltid händer mig så blir jag ännu mer rädd .. Kommer detta gå bra? Vill verkligen bara att flubber ska må bra & komma ut ordentligt.. <3

Kan inte fatta att vi snart är 3 på heltid i lägenheten .. Känns så långt borta men ändå så nära, det enda jag kan tänka på.. Jag vet inte vad jag gör om något händer lilla flubber..

Tur att det tar 9 mån innan bebisen kommer, så man har tid på sig .. Men alltså helt seriöst , denna tid har gått för snabbt! Hänger fan inte med..

Känns som det var igår jag gick i snöstorm & krigade för en ny tid för ultraljudet så Micke skulle få vara med .. Som om att det var igår jag kände första sparken ...

& nu är det bara 36 dagar kvar till bf....

Längtar <3

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Ems

Åh jag längtar också efter flubber!!! Fällde visst en liten tår nu, är så glad för er skull! Allting kommer bli så bra och jag finns här och hjälper dig med allt du ber mig om! :) <3

2013-04-03 @ 09:43:59
URL: http://gallanbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0