Tröttmössor

Glömde säga att pappa & Fisi kom hit för ett tag sen! Haha , nu ligger dom här i soffan & sover <3

Fisi mötte jag imorse när jag gick & kissade halv 5 imorse.. Hon började halv 6 idag.. Och pappa har varit hos sjukgymnasten & är helt slut.. Jag med , hehe man blir ju fan det av dethär vädret!

Vi ska äta middag om ett tag tänkte jag! Mickey är på jobbet :/ så skönt med sällskap!

Imorn är mickey ledig!! Då blir det mysamys hela dagen bestämmer jag!!! Åh vad jag har längtat.. Äntligen får jag vara med mitt hjärta hela dagen! Man vet inte när det bara blir tid för oss 2 igen, för snart blir vi två tre personer! ❤❤❤❤❤ man får ta vara & njuta av denna tid!

På onsdag ska vi hämta hem barnvagnen. :)

Och idag lyckades dom äntligen göra rätt med efternamnen på dörren! Haha dom skulle ju lägga till Öfors-steinhof , så i fredags har dom lagt till mina namn men tagit bort mickes hahaha... Men nu är det rätt!


/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0