Tankar

Micke sa precis "det känns som man ska på långresa" haha aw.. Vi är båda upprymda .. Micke sa om jag är glad att jag ska ha barn med han & om det ska bli spännande.. Haha kan inte beskriva med ord hur allt känns.. Så lycklig!

Riktigt nervös dock! Gått i 9 månader & äntligen är Dendär dagen här som man haft som mål, som man längtat efter som känns som att den aldrig ska komma & så är den helt plötsligt här..

Måste verkligen sova nu.. Varit riktig jobbig idag , men jag har så ont , skakar liksom inuti kroppen..

Micke sa att han tycker jag har varit så duktig under graviditeten , han trodde det / jag skulle vara värre .. Åh lilla älsklingen, hoppas han säger så efter förlossningen också :)

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0