Stressad kanin

Är så jäkla stressad.. Ni vet som när man har en kanin & så blir den helt uppstressad tex om ens hund smiter in när man har kaninen ute & leker .. Då slår hjärtat så snabbt så att man knappt känner det för man håller typ i hjärtat på kaninen för att den blir så stressad & rädd.

Så känner jag mig nu, eller som en gris som ska slaktas. (Har sett på tv hur dom gör, fruktansvärt.)

Massa saker att fixa idag, kan typ inte andas .. Mamma & Micke säger åt mig att sluta stressa, vi hinner det vi hinner.. Men å andra sidan så verkar flubber inte vilja komma ut nu.. Förutom inatt så vaknade jag av att jag hade så ont i magen.. Men efter typ 10 min gick det över..

Men är så rädd & stressad att något ska hända flubber. Ni förstår inte min frustration, vill att flubber är här hos mig, så jag har koll. Är livrädd att jag flubber ska dö i min mage, (fick höra igår att några vi känner , deras kompis barn dog 1 vecka innan bf.) eller att något händer bara. Jag vet inte vad jag skulle göra om något händer mitt ofödda älskade barn.

Så snälla flubber, kom nu så mamma slipper känna sig som en stressad kanin. & tack för att du visar livstecken i min mage genom att fortsätta döda min högersida, tror jag har några spräckta reven snart. Men jag klagar inte. Lite kanske. Men hellre det än att inte känna ngt alls.

Så ska försöka andas & sluta tänka på sånt här. Men tyvärr det går inte..

Nu ska jag åka iväg med min mickey , mamma & Anna iallafall. <3

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0