Städhjälp!

Fisi står i duschen & jag ligger på soffan (ovanligt..) Fisi har precis dammsugit hela jävla lägenheten.. Hade tänkt att göra det när hon gick till jobbet, men hon lät mig inte komma undan!

Tur var nog det, för jag är helt slut bara efter att ha flyttat lite grejer, haha..

Man får passa på att njuta av denna ompysslning! Snart kommer flubber & då kommer flubber få all uppmärksamhet & jag som stått i centrum i 9 månader hamnar på 2a plats :o haha flubber du kan stanna i magen en stund till :)

Nä men sen kommer jag behöva ännu mera hjälp, allt löser sig nog :)

Jag & Fisi ska mysa lite & kolla ännu mera satc innan hon drar till jobbet!

Kommer bli tomt här imorn när hon är inte här för 5e morgonen :( .. Buhu..

Min vilopuls är så hög nu, fan jobbigt när hjärtat dunkar så hårt.. Har som ett tryck över bröstet,. Bm sa att hon märkte nu att jag blivit tyngre för min puls var högre , men det är inget ovanligt.. När man är gravid i slutet ligger vilopulsen på typ 80-90 ..
Väger lika mycket som Micke nu , 78 kg.. Eller ja det var förra veckan! Haha :)

Hahaha nu sitter Fisi naken i soffan & smörjer in sig haha..

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0