splash

 
vi åkte ju in till stan & handlade lite grejer, bla högtalare till förlossningen osv.. skulle handla en skötväska , men alla ser ju fan ut som handväskor?! haha jag vill inte ha en sån.. men vi får beställa från nätet istället!
 
vi skulle ju handla en mjuklift & den affären ligger på Rådmansgatan, så vi bestämde att vi skulle handla den sist så vi slapp släpa på den..
 
efter vi har sprungit omkring i stan i varenda barnaffär vi kunde hitta bland en jävla massa jobbiga människor & några utbrott från mig på okända människor & micke så tar vi oss till Rådmansgatan. innan vi åkte så åt vi på tacobar, jag gick på toa & kissa , micke stod utanför.. när jag hade kissat & skulle gå ut så SPLASH i mina trosor.. haha världens typ vattnigaste flytning så jag så jag lät "AAAH" haha för jag blev så chockad. när jag kom ut micke ba vad hände där inne? haha han hade hört mig..
men mamma säger att man vet när vattnet går.. så det var nog ej det! hehe.
 
när vi är påväg till affären så fick jag såna jävla sammandragningar / förvärkar! hur FAN vet man skillnad?! det satt i ett jävla bra tag & jag hade så ont., + typ som mensvärk.. men det höll i sig i typ 30 min.. så jag var helt borta i affären , men visst fan tog vi oss dit. för att få reda på att den vi skulle ha är slut.. MORRRRRRRRRR!
 
men hon skulle beställa en tills imorn som vi kunde hämta då eller på lördag..
 
tog mig hem tillslut, micke jobbar nu ..
 
ligger i soffan & har så ont i ryggen, strålar ner mot rumpan / skinkorna liksom.. om man bara slapp den skulle det vara lite lättare.. ska ta mig ett bad efter att Jimmy har varit & lämnat bilbabystolen & bärsele.. skulle behöva gå 6 handla ngt att äta också, orkade inte det när jag var påväg hem. men matchen Falkenberg - bajen börjar om 10 min.. hmmm
 
 
 
saknar Thailand! jag & älskade babyn! <3
 
/ sanera
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0