Slapp fredag

Idag kom mickes bror & hans tjej & satte upp lampan i hallen, ÄNTLIGEN!!! Fyfan har fått anfall varje kväll på att det inte finns en lampa där & jag snubblade omkring..

Sen åt vi pizza ihop & hängde lite, mycket trevligt!

Sen skulle jag & Mickey gå & handla godis, men så kom han på att bea Ica stänger 21 , morr!! Så vi gick en promenad för att hitta en annan butik som han visste fanns någonstans.. Jag hade förvärkar & ÄNTLIGEN när vi kom fram & jag hade lyckats få ur mig vad jg ville ha.... Då kommer den blivande pappan på att han har glömt kortet hemma........ Hahaha ..

Lika bra det, sparade väl in ett extra kilo där ;)

Sen satt vi till 23 & försökte komma på vilken skötväska man ska ha, tillslut när vi har bestämt oss så går det ej att beställa.. Får göra det imorn!

Nu har vi legat & kollar geordie shore.. Micke masserar bort det onda i min rygg.. Hoppas på att få sova inatt, kissade faktiskt bara 2 ggr inatt! Framsteg.

Micke kollade på min mage nyss & sa " herreee vad den växer bara på några dagar känns det som!!"
"Jävlar vad dina bristningar har blivit värre bara på några dagar.."
Han vet verkligen hur man utrycker sig väl inför sin höggravida kvinna!

Som tur är så har vi ju lampan i hallen nu så kunde stå & spegla mina fina små "livsärr".. Kunde har varit värre, jag har sett värre,, och inte bara på gravida.
Dessutom trodde jag att jag skulle få värre, men visst så blir man chockad ovasett när dom smyger sig på.. Men det är livet!

Micke säger att han känner på sig att jag kommer föda inatt, håller ej med. Han vill Inte ligga.. "Nääää då kommer du ju verkligen föda!"
"Ska vi se om du har rätt?!"
"Nääää vi kan testa på måndag?!"

Haha han tror väl att han ska slippa... ;)

GODNATT!

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0