Premiären

I lördags så var det ju min babyshower! Supermys & så jäkla fina presenter!! Åh blev så glad! Och tack Bini för att du gjorde så fint för lilla mig <3 bff!

När alla hade åkte så myste jag, Fisi, mamma & babyn! Tråkigt när mamma & babyn åkte hem sen.. Fisi bor på vår soffa, så skönt :) hon bjöd på middag & sen kollade vi på satc hela kvällen! Systermys! <3

Igår var det sista hemmapremiären på söderstadion.. Hade tänkt gå i marschen men det tyckte Varken mamma, pappa eller den blivande pappan eller morbrorn var en bra idé haha..
Såhär i efterhand var det en jävligt lugn marsch & inga som blev gripna , så hade väl kunnat gå! Haha men jag hade nog ändå inte orkat ..

Jag, Fisi & mickey satt på västra.. Det var nog bäst, för jag hade nog aldrig orkat stå i 2 timmar, orkade fan knappt stå upp lite nu på västra..
11725 bajare var på plats.. Och hejade fram världens bästa lag, dessvärre var dom inte så bra.. Men det är ju kärlek i vått & torrt! Fint väder hade vi också!

Efter matchen så åkte vi & handlade på Coop forum & sen åkte jag , Fisi & mickey hem & låg på soffan hela kvällen! Skönt!

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0