Onsdag 3e april

Ligger i soffan hos mamma.. Är helt jäääävla slut.. Somnar snart känns det som..

Idag var jag hos bm & när vi var påväg dit (jag, Micke & Anna) så ringde Lisen & sen fick jag prata med mamma (fattade inget alls, mamma skulle ju vara på jobbet?) då säger mamma "hej älskling. Jag har blivit rånad..."

Fyfan började gråta & stackars Anna blev rädd & fattade inget alls..

Ca 12 på dagen blev mamma rånad .. Av en pundare utan mask eller något så förhoppningsvis åker han dit snart! Men stackars min mamma.. Hon är alltid så stark & visar sig inte rädd ofta , så det är jobbigt att veta att hon var rädd & att hon nu är chockad & så .. <3 lilla mamma.. Vill bara att hon ska bort därifrån, det vill hon med..!

Fy kommer ihåg hur jobbigt det var när jag blev rånad.. Kände mig så liten & paranoid & än idag tycker jag att det är jobbigt att gå själv när det är mörkt ute .. Ska iallafall göra allt jag kan för att mamma ska må bra, det viktigaste är att inte vara själv för då tänkter man en massa & det är viktigt att prata om det .. Det är min erfarenhet iallafall ..

Iallafall hos bm gick det bra, babyn fick höra flubbers hjärtljud & sen fick vi höra både Annas & mickes :)

Måste börja med mer järntabletter för att det är fortfarande inte bra & mina värden är ej så bra! Måste börja med rena folsyra tabletter också.. Kruxet är att jag ej får chocka kroppen med järntabletterna så jag blir förstoppad för det är inte bra när man är höggravid tydligen.. Så måste börja med 1 extra var 3e dag..

Köpte även hallonbladsteet & förberedelse olja som man ska massera i mellangården så att man ska göra huden där mer elastisk, så man ej spricker lika mycket! Hoppas det hjälper!

Den 8e ska jag till läkaren & diskutera mina pucklar & förlossningen , om en vaginal förlossning är möjlig! HOPPAS.

Nu ska jag mysamys med mina älsklingar!!

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0