Oh is it friday?!

Håller på att dö.. Är så jäkla hungrig & Micke står vid spisen & lagar fläskfilé & jag ligger här på soffan & funderar på att springa till mc donalds.. Haha nä. Men fyfan vi håller på i tvättatugan & mitt i maten var vi tvugna att springa ner & slänga in en ny maskin, därför denna sena middag..

Hängde lite med Fisi & antååååån & lämnade han vid tåget! & tröstade min älskade Fisi <3 på söndag ska vi mysamys eller iallafall måndag! (Hon slutar sen på kvällen på söndag , finns en risk att jag har däckat.. )
Sen åkte vi till mormor där Anna & mamma också var & satte ihop hennes köksmöbler! Ska lämna tillbaka skiten!! Fyfan köp aldrig något större på chili, bordet var så rangligt .. Och stolarna olika höjd på benen! Haha. Douglas kom förbi en snabbis också!

Min älskade man är bäst.. Jobbat sen 8 & sen hem & diska & plocka undan, sen börja tvätta & nu lagar mat.. Tack för att du gör allt <3

/ sanera

Praktiskt med en stor mage att ha som bricka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0