Mys <3

Ligger i soffan med Fisi, hon stannar ännu en natt till min stora glädje! Micke tyckte synd om mig som får vara ensam om dagarna & frågade Fisi om hon kunde sova här.. Pappa tyckte också att det var lungt :)

Idag har vi haft en riktig mysig systerdag!!! <3 vi åt gick en prommis till Ica bea som tar typ 15-20 min att gå, så vi gick dit & tillbaka! Sen åt vi lunch & svullnade i munkar & kladdkaka & färgade ögonbryn & fransar & gjorde ansiktsmask! Mys :)

Sen så myste vi & kollade satc!! Sen kom Micke hem & Lagade mat, dan kommer över & sen Oskar också! Kollade fotboll osv! Mamma tyckte att det var ett jävla liv , men låter han hållas om några veckor så går det tyvärr inte att ha fotbolls & FIFA kvällar här! Så tycker han ska passa på nu för han tycker om att ha folk över :)

Flubber gör mig illa idag.. Det gör fruktansvärt ont när flubber gör något , vet ej hur jg ska förklara! Men typ drar benen eller fötter eller ngt mot mina högra sida & mina revben & lungorna... Min mage bubblar som fan också.. Fy tusan.. Jag vill att denna lilla bebis kommer nu.. Börjar bli lite löjligt med 29 dagar kvar, jag menar att nu när det är så lite kvar så orkar man Inte haha..

Upptäckte också att magen fått bristningar! En hel del.. Inte konstigt att Micke inte vill ligga med mig.. Han hävdar att han inte bryr sig om dom , att han Inge ens sett dom & han visst vill ligga med mig.. Hmmmm ..

Nu ska jag gå bädda ner Fisi & lägga mig bredvid min man! <3

/ sanera

Bristningar v 36 (35+5)
Fisi & ansiktsmask eller hudsjukdom!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0