Morrihoppi <3

I lördagsnatt bröt jag ihop på riktigt! Woho klarade nästan två veckor hemifrån innan jag bestämde mig för att det inte är ngt för mig!

Nää, men fy funderade på riktigt att flytta hem ett tag.. Men mickey stöttar <3 det är bara så jobbigt & så har man redan uppror i kroppen med alla hormoner..
Men nu är babyn här så det känns det lite bättre & Fisi kommer förbi snart också! :)


Igår kom Emmi & dan med en inflyttningspresent (dom har köpt mer saker till denna lägenhet än vad vi har haha) ett soffbord som jag & Emmi såg på Ikea som skulle passa här.. Så jäkla snälla & söta!!! Världens bästa <3

Passar superbra här :)

Jag & babyn ska snart baka muffins i min nya muffinsugn som jag fick av henne & mamma i present :) men det är lite svårt att slita henne från Disney kanalerna... Så nu sa jag att det blir ej mer tvtittande på dagen! Förstår att det är kul med dessa kanaler , finns ju inte hemma.. Men hon kan sitta i TIMMAR...

Men lyckas alltid slita Henne med att locka med bakning ;) ..

Hon räddade mina tulpaner som hade varit döda i 2 dar.. Haha jag & mamma förstår inte hur..

Flubber hade hicka imorse också, Anna tyckte det var superhäftigt.. Hela magen åkte upp & ned..

Ska sätta fart på morrhoppan så att vår andra morrhoppa kan få smaka muffins när hon kommer förbi!

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Ems

Hahah! Gillar att ge bort saker (a) och om inte jag får flytta och köpa nya saker till mig så får jag stilla behovet med att köpa till er xD hihi!! <3

2013-04-02 @ 14:08:18
URL: http://gallanbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0