min älskling

suttit i över en timme och klickat en massa bebisgrejer på jollyroom.se .. skulle visa micke & jämföra lite saker när han kom hem.. och när jag väl visar han så står det att varukorgen är TOM!!!!!!!!!!!! åhHHHHH VAFAN................. hade lust att ringa upp dom & fråga om dom är helt jävla dumma i huvudet.. måste ha stått för länge eller något..
 
aja, nu börjar jag om igen.. kommer inte ens hitta hälften av sakerna.. morr.
 
kom nyss ur badet iallfall. jag kommer inte ens ihåg när jag duschade senast.. äckligt va? :) låg i alla fall & läste en bok om förlossning i ett oljebad.. så skönt. stod i boken att kunskap & trygghet ger en slags smärtlindring.
alltså det känns som att jag bara läser & läser, som en jävla svamp suger åt mig ALLT. men ändå känner jag mig inte så jäkla trygg eller påläst.. är så rädd att jag inte kommer förstå att det är värkar.. och så är jag rädd för en massa annat. känner mig helt opåläst, känns som att jag inte vet ett SKIT.
 
jag tycker inte om sjukhus så mycket.. & jag vet att det kommer bli VÄLDIGT jobbigt för mig att sova på sjukhuset mellan värkarna, tycker det är så jobbigt att sköterskorna kommer in hur som & jag vet aldrif vem som kommer in och så.. usch. så jag kommer vilja att mamma & micke klappar till mig med en stekpanna så jag kan sova ett tag.. nä, men dom måste hjälpa mig med det. och så vet jag att nör jag har ont så är det sista jag kan göra är att äta.. så jag kommer vara helt slut & vrålhungrig PLUS ha ont .. = inte en bra kombo. haha kommer nog inte vara nådig att ha göra med då..
 
men det försöker jag i detta nu faktiskt mäta upp för min älskling. han kom nyss hem från jobbet & vi skulle ta tag i lådorna som står i vardagsrummet & micke skulle dammsuga, hela lägenheten ser FÖR JÄVLIG ut. men han kände sig helt slut sa & frågade om det var ok att han dammsög imorn.. såklart sa jag .. och lådorna efter vi har ätit .. men såklart. jag gjorde till och med 2 mackor med leverpastej & honung (!?) på , även fast jag höll på att dö av lukten .. men vad är det om inte äkta kärlek? jag svalde och höll igen fast jag inombords dör att det ser ut såhär.. och försöker att inte börja städa för att då kommer han också sätta igång för han vill inte låta mig göra allt..
 
men har nu stoppat ner han under filten här brevid
 mig. han la sig till & med på MIN plats. och jag sa ingeting om det. det är inte så jobbigt att bara vara tyst ibland. även fast jag håller på att bryta benen där jag sitter.. hahahaah........ KIDDING. min lilla älskling. han verkar inte må så bra .. <3 ska laga mat åt han nu . och pussa lite på han .. min fina kille. HERREGUD  vad jag älskar dig.. jag vill bli mamma till dina barn..! OH WAIT.. det är jag snart! jihuuuu...
 
 
jag älskar dig <3
 
/ sanera

Kommentarer
Postat av: Ems

Åh vilken fin bild!!!!!

2013-04-19 @ 19:32:22
URL: http://gallanbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0