Lite piggare

Lyckades somna om ca 1h & 30 min.. Skönt! Behöves nog.. "Oroligheten" har släppt i magen, däremot så spänner det mer nu, typ som ett bälte,. Hela magen är öm..

Flubber rör sig som vanligt i magen, det gör lite panikont när flubber lyckas trycka ut på vissa onda ställen , tex min högra sida, uppåt mot revbenen..

Igår hade jag som ilande värk ner mot murran, att det tryckte på.. Men det verkar inte kännas så nu när jg ligger ner..

Däremot har jag ondare i ryggen idag om det är möjligt.. Kommer knappt ur sängen..

Nu ska jag faktiskt väcka Micke & äta frukost, är helt utsvulten!

Sen blir det in till stan & handla lite saker, mjuklift & så! Ska förbi ett kommunkontor & skriva under faderskapsmedgivande också! Så har man det gjort :)

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0