Kiss

Igårnatt kissade jag endast 1.30 & 5.30 visserligen den senare kissningen var riktigt jobbig för att då började en halsbränna från HELVETET. Kunde inte vrida på mig ens.. Trodde fan jag skulle tända en majbrasa i sovrummet.. Efter ett jävla bra tag somnade jag..

Meeeen inatt då.. Har hittills bytt trosor 3 ggr för att jag har vaknat , inte av att jag är kissnödig utan att det bara "splash" så har jag en halv dl av någon form av vätska i mina trosor...

Så inatt har jag sprungit även fast jag inte varit kissnödig.. Och sovit skitdåligt!
& flubber har legat och tryckt på högersidan som vanligt & inatt gjorde det så ont!

Hade tänkt att fixa lite saker här idag och så, men jag skiter i allt faktiskt.. Ska äta frukost nu, sen ska jag krypa ner i sängen igen.. Inge vidare skönt väder heller!

Ikväll ska vi äta middag med min älskade far & sen ska vi kolla på majbrasa med Mams & Anna, men får se om jag pallar om det regnar!

Imorn firar jag & mickey 4 år & han ska jobba Kväll .. Kul :( aja, vi får fira det någon annan gång, i helgen kanske om bebis inte har kommit!! (Komsi)

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Ems

Åh, fin magis!!'

2013-04-30 @ 12:14:20
URL: http://gallanbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0