Jobbig natt

Har sovit skitdåligt inatt.. Varit orolig, ont i halsen & hostig, men kan inte hosta för då gör det så jävla ont i magen..

Hela magen spänner sig & jag är så trött.. Detta kommer bli en låååååååång dag, egentligen vill jag sova & vila ifall det skulle vara förlossning på g inom en snar framtid.. Men har så ont i magen, svår känsla att beskriva.. Är liksom orolig typ.. Och öm..

Är liksom orolig för jag vill veta vad som händer.. Vad som ska hända. Men det är lilsom lite svårt att veta det för flubber har gjort det jäkligt klart för mig att flubber gör som flubber vill & därmed kommer säkert när jag minst anar det!

Och nu är jag så hungrig, men orkar inte gå upp ur sängen!

Idag är det lön för mickey, som jag har längtat! Så mycket småsaker man vill handla innan & vi har verkligen inte haft några pengar de 2 sista veckorna.. Åh är så arg för att jag inte har mammapenningen än! Fyfan!!! Skulle ju ha CSNbidrag så då struntade jag i att ansöka om penningen , men så fort jag ej skulle ha bidraget så ansökte jag ju om det , men det tar ju tid..

Måste säga att det är väldigt jobbigt att inte ena ha råd med en korv med bröd när man är själv ute & svinhungrig! Men men, sånt är väl livet!

Är så trött & min lilla älskling mickey ligger här bredvid och snarkar.. Han vill inte upp än! Jag MÅSTE sova middag idag.. Eller sova nu.. Eller äta..

/ sanera


Första amningsbhn, satt som en smäck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0