Hormoner ..?!

Ligger på soffan & väntar på att mototskakan ska svalna..

Jag & Micke har varit i kungens kurva & kollat garderob & så.. Vi hittade en på jysk som var billig som vi tänkte köpa så länge.. Men erbjudandet går ut imorn & vi vet ej hur vi ska få hem den.. Hemkörning kostade fan mer än hälften av garderoben.. Och vi har inte ens så mycket pengar kvar.. Haha åh jag orkar inte mer.
Ville bara ha den där garderobsjäveln så att denna jävla lägenhet blir någorlunda klar tills flubber kommer..

Micke handlade ett gosedjur idag som vi ska sova med så det är våra lukter på , som lilla flubber ska ha sen.. Ett sött lejon ville han ha till flubber :) åååh längtar..

Det känns som typ hela graviditeten slagit till på mig nu, har så fruktansvärt ont i min rygg.. Går inte att "knäcka" ut.. Som om allt jag gjort innan när det ändå gick bra, typ som att jobba på i en garderob i 8 timmar , att böja sig ner hela tiden fast jag egentligen inte orkade..! Och vilandet.. Ja nu är det som att kroppen tar ut sin rätt.. Och jag måste vila hela jävla tiden..

Sover skitdåligt också.. Och drömmer massa hemska drömmar, inatt drömde jag att kläderna inte räckte till flubber osv..

Gråter typ hela tiden ,, haha jag tänkte flytta hem ett tag sa jag till Micke för att jag är så jävla trött på ALLT, och Micke har varit otrevlig & han tyckte jag var otrevlig.. Haha så jag bröt ihop haha åh .. Stackars mickey.. Han vill inte att jag ska flytta hem.. Haha Inte jag heller eller?!

Men jag är så trött & helt slut & orkar inte mer.. Men Micke stöttar mig ändå <3 vi skulle ju handla massa bebissaker denna månad , men som sagt så finns det inga pengar kvar.. Ville ha lite hemma ifall flubber kommer tidigare, men jag har insett att allt går inte att förbereda ..
Som Micke sa att detta är ej en planerad graviditet & för bars 5 månader sen hade vi inte ens en lägenhet.. Så han tycker vi har gjort det jävligt bra ändå.. Och han sa att det inte är hela världen om förmodan flubber skulle titta ut nu & vi inte har allt hemma, då skickar vi mormor & morfar eller farmor & farfar till att köpa det mesta haha .. :)
Känner mig ändå redan som en dålig mamma så nu får jag bara ta det som det kommer.. <3

I början av graviditeten är allt så jävla långt borta.. Så då går man bars igenom alla veckor & tillslut kommer man fram till mitten & 2a trimestern .. Och då försökte jag bara hinns med allt och så sen helt plötsligt var jag i 3 trimestern & nu är det fyra veckor kvar & jag vill bara att flubber ska komma nu! Kan inte förberedda mig så mycket mer kanske.. Och igår när vi tvättade upp alla kläder.. Så kände jag bara koooooom!! Haha .. Åh är så trött & less så vet knappt vad jag svamlar nu..

Ska ha tjejmiddag här nu, så måste fixa iordning det sista... :)

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0