Förberedelser!

Jag eller denhär lägenheten kanske inte är så förberedd för dig lilla flubber! Men nu gör jag allt för att förberedda min kropp för att få ut dig iallafall ..

Idag har jag så ont i ryggen.. Och typ överallt, kan knappt stå upp , korsryggen har typ gett upp !! Fyfan , alltså och foglossning .. Nu är det riktigt svårt att andas , lungorna kommer typ ut genom näsan snart känns det som.. Bm säger att jag måste ligga ner , men skönast så jag kan andas är att sitt/ligga..

Svårt och sova nu också.. Under hela min graviditet så har jg somnat på 2 röda vilket jag tyckt har varit skönt då jag innan inte somna förrens 30-40 min efter jag lagt mig.. Men nu vaknar jag hela tiden av att flubber är vaken & att jag måste vända mig & att det bars är svårt att sova..

Ska börja med teet idag också! Ätit en hela ananas också & mår illa haha ..

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0