en tisdag

vi var ju & lånade böcker på bibloteket , sen åkte vi till mamma & sa hej. <3
 
har nyss ätit middag som min älskling har lagat.. fläskfile med klyftpotatis, Mickeys paradrätt! :)
 
nu sitter jag här i soffan med min nya älskling, nya datan! En sony Vaio E1512N1E. hittills verkar den vara jävligt bra, jag är nöjd.. tangetbordet lyser så jag ser extra bra haha, kanske till och med utan glasögonen! älskar nya saker, luktar så gott.. luktar nytt & plast hehe. det är lite svårt att förstå eller lära sig allt, jag är inte så jävla teknisk av mig haha .. och det finns appar & grejer & värsta high Tech grejerna.. haha..
 
kollar på djurakuten.. tänker bara på min lilla Ozzy, hans ögon veterinär var med nu & var i samma rum som vi fick vara med Ozzy när hans öga ploppade .. FYFAN. alltså min lilla kille.. det var så hemskt att se dom där jävla stygnen.. gör ont i mitt hjärta när jag tänker på det.. som tur är han helt sig själv igen, mitt lilla blindstyre! <3
 
min älskling vill sätta ihop spjälsängen nu, haha han är så jävla rastlös nu när han är ledig.. tur det så denna horny mamma kan få sig något ;) hehe. man får passa på när han inte tycker det är så läskigt med magen (= när jag övertalar honom att det inte är någon fara..) bm tipsar ju till & med att man ska ha sex för att få igång förlossningen..
 
haha nu ska han dammsuga..  gjort middag, diskat, fixar & donar i köket.. härligt med en rastlös karl! själv gör jag inte mycket mer än flyttar mig från sängen till soffan känns det som.. promenad också, men detta väder är så jäkla tråkigt.. vi skulle ut på en "lång" promenad (så långt jag orkar) idag, men det regnade ju bara.. så vi ska göra ett nytt försök imorgon!
 
nu hämtar Mickey spjälsängen på vinden, sen blir det filmmys!
 
/ sanera
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0