Ajajaj

Inatt vaknade jag hundra ggr som vanligt, kan ej sova.. Finns inget sätt att sova på längre. Sen när jag väl somnade var jag tvungen att springa & kissa 17 ggr.. 
 
Sen vaknade jag imorse av att det RANN mellan mina bröst , jag var så jävla varm & helt blöt..
 
Jag har så JÄVLA ont i min rygg, kan inte sitta, inte ligga.. Stå går bra.. Promenader är skönt när jag går, men sen får jag så ont oavsett.. Det är ryggslutet.. Dom säger ju att det bäckenet som förbereder sig osv...
 
Men det gör så ont! Är så jävla arg & irriterad på allt just nu.. Och jag kommer klaga tills jag har inte har ont längre.. Så sluta läs nu om du ogillar klagande. 
 
Sammandragningarna på kvällen är inte att leka med.. Hade det nyss igen, 3e dagen på rad på kvällen .. Man känner att kroppen förbereder sig nu iallafall.. 
 
Idag städade mickey hela lägenheten min gulle! Men bara det att när han städar så görs det ordentligt! Alltid. Haha dammar, fixar,  skura toan, skura handfaten osv.. Åh vad skulle jag göra utan min älskade kille!? Bästa <3 
 
Jag & Fisi har kollat på matchen , Bajen - Örebro.. Vi vann med 2-1 :) 
 
Sen gick vi på en låång promenad efter vi ätit .. Mys <3
 
Nu kollar vi satc & jag håller på att dö, jävla ryggjävel :( 
 
 
/ sanera 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0