Zzzz

Godmorgon!

Trött tjej & trött flubber.. Kunde IAf somna igår på en gång & sov nästan ela natten.. Tror för att det var att Micke var hemma & också la sig samtidigt + att vi är hemma hos trygga pappa.
Skönt.

Jag tror & hoppas att "3-månaders-mår-illa" verkar avtagit nu! För jag kan numera göra annat än att så fort jag har vaknat slänga i mig frukost för att inte spy.. Känns skönt när man börjar 7 & äter frukost där.. Förvisso klämmer jag i mig 2 farfars mackor nu , hehe.

Första gången som jag jobbar vardag på Hilton, kan tänka mig att det ät några fler som äter frukost 7 nu än på helgen..

Jag längtar faktiskt till julen! Mys!

Idag är det ETT år sen jag åkte till st Anton, shit vad mycket som har hänt & förändras sen dess.. Jag har förändras.. Till det bättre. Får vi hoppas.. Fniss..

Åh, mamma ringde mig igår & föreslog något kul.. Hoppas, hoppas, vore så härligt!!

Alla mina människor som tar hand om mig så fint <3 ni är bäst. Älskar er.

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0