v 15+2

vart ska man börja då? orkade inte blogga här för att jag var livrädd hela tiden, sov knappt och allt var bara jävligt jobbigt. 
nu känns det jäkligt bra igen, har förhoppningsvis slutat spy (ine spytt på 1 vecka!) men just idag har jag en jävligt dålig dag .,, åååååååh. bajs.,
 
bröt ihop återigen här om dagen för vi inte har börjat kolla barnvagnar än... men kollar det nu. och det är fan inte lätt , vill ha med sulky hjul tror jag. kollar massa olika mammasidor där dom tipsar om vargnar, men å andra sidan så är det så jäkla olika vad man vill ha,. bäst att med mig min expert B & kolla barnvagnar, som blivande gudmor så hittar hon säkert den perfekta. (om hion inte redan har gjort det, hehe) .
 
jag ville ju inte bära mitt barn i bärsele. men jag har nog ¨ångrat mig efter läst en jäkla massa.. det är bra för barnet att få känna närhet osv.. hittade en hos babybjörn som gjorde att man bar en del med höfterna så att rygg & axlar vilas. och det tror jag att jag kan behöva efter 9 månader som otroligt framtung ....
 
berättade för mormor, farmor & sandra igår.,. hehe. alla blev väldigt glada.. min lilla mormor "åååååååh jag ska bli gammelmormorrrrrrrr". det kändes väldigt bra. och farmor undrade om det stack i mina bröst.. hehe. idag berättade jag även för kusin, han blev helt överlycklig. ååh.. 
 
jag har de senaste dagarna känt mig jävligt lycklig.. tyvärr inte idag, idag känner jag istället att alla kan dra åt helvete, det är inte en jävel som förstår en, varken dom som har varit gravida eller någon annan för den delen ..
är bara så jäkla trött.. och det känns jobbigt att känna sig oförstående hela tiden. försöker faktiskt fortfarande anpassa mig efter vad min kropp vill, inte helt enkelt..
 
idag hade jag iallafall en super mysig dag med min fina syster <3 hahahahaha.. vi hade en del roliga incidenter som hon kallade det för haha.. 
 
innan det så var jag faktiskt på hennes jobb och pratade med en kille där & snart ska jag också börja jobba där som jag fattade det haha. men ska jobba i frukost, loungen, kvällar & julbord.. 
så hoppas på en hel del jobb där.
 
magen börjar faktiskt växa en del nu.. det är fortf lite "tjockismage", alltså som gör att flickorna i omklädningsrummet kollar på mig & tänker "åh vad tjock hon är eller är det en gravidmage?" haha, ja jag är fortfarande där.. 
 
bläblääääääääää, åh vad alla ska ge en råd då. mamma varnade mig för det. haha. det är lite kul, men det börjar redan nu bli tröttsamt ibland. eller förlåt inte råd, men den här meningen "jag skulle göra så eller så om jag var gravid eller om det var jag som skulle ha barn".. jaaaaaaaa så gör så då när du får barn så gör jag som jag vill nu ;) (nu menar jag inte mina fina vänner, lyssnar gärna på er , men dom andra som tror att dom är någon rätt till en åsikt om mig eller min graviditet..) 
 
lite bitter idag ,, men det får man väl fan vara... inte bättre att min kille har klanat sig lite & att han kommer sova hemma.. morrrr.. imorn ska jag träffa kusin iallafall, mys.
 
nu ska jag ringa min B.  
 
/ sanera
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0