tankar

haft en mysig helg! är helt slut idag, ska strax ta ett bad.. åter hemma hos papsen efter att varit hos Mickey några dagar.. (snart slipper vi nog det här hoppande hit & dit jag har hållt på med i typ 12 år!)
 
i fredags myste jag & mickey, först middag på mitt nya favvoställe, pizza hut haha.. sen såg vi nya & sista twilight filmen! den var väldigt bra.. :)
 
igår gick vi i gamla stan & fikade.. sen kollade vi på liverpool matchen med mickes kompis linus! sedan skulle vi käka på ett tapas ställe i hornstull, tyvärr var det fullt så det blev "därmed pasta" super mums! tapas tar vi efter löning! 
 
idag har vi varit på 4 lägenhetsvisningar.. egentligen skulle de vara 6, men en var inställd & en var i rågsved & där vill vi INTE bo.. 
 
det var en i örby, en i hägersten & 2 i stureby! ååååååååååååååååååååååååååååååh vad detta är svårt ... vart man vill bo, tänka på allt, bra område, nära till kommunikation osv.. så jobbigt när man får välja , haha..
 
men iallafall, så hittade vi en superfiiiiiiiin lägenhet i stureby.. bara ÄLSKADE köket.. åhåh.. vi ska på en till visning imorn.. och planen är nog att vi ska buda på den.. men jag vet inteeeeeee. gillar den för mycket för att bara strunta i budningen.. området var supermysigt.. LÄNK till lägenheten:
 
http://www.hemnet.se/bostad/bostadsratt-2rum-stureby-stockholms-kommun-ostrandsvagen-54-4417918
 
 
 
samtidigt har vi inte kollat jättemånga lägenheter & egentligen vill vi väl inte flytta ännu, men om man hittar en så är det väl bara att slå till? 
å andra sidan ska vi ju inte bo där föralltid. 5 år är ju typ ändå max liksom med tanke på att det är en 2a & lilla abbe (albin) är påväg..
 
förresten, för varje dag som går så blir jag bara mer & mer säkrare på att det är en liten pöjk. vet ej varför, känner bara så. för övrigt så känner jag jävligt mycket just nu.. v 15+6 idag.. fyfan vad det växer känner jag ibland när blåsan är helt svullen & äggstocken värker hela tiden. 
 
min lilla bebbe. tänk att JAG ska bli mamma. fyfan vad sjukt. fyfan vad härligt. tänk att jag ska få barn med den man jag älskar något fruktansvärt. det är bannemej häftigt. nu börjar jag förstå vad livet är till för. familjen. & vänner. snart har jag min egna lilla familj, men jag kommer ALLTID ha min stora familj också..
 
nu ska jag ta mig ett bad! imorn ska jag nog till min mormor.. & i veckan ska jag träffa jessica & världens sötaste leia! mysungen växer ju så snabbt!
 
/ sanera
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0