Nov. 19, 2012

Kom precis hem! Varit & kollat lägenheten en 2:à gång.. Nu följde även mamma, Anna, Fisi & Kenny med. Dom gillade den också!

Sov lite dåligt inatt, hahah vaknar som vanligt 5 för den obligatoriska kissningen.. Men många tankar igår bär jag somnade, men vaknade ändå av att jag visste mer vad jag ville.

Efter överläggning med mamma & min B, så var jag helt säker. Jag vill verkligen ha den där jäkla lägenheten & allt passar perfekt.. Mäklarn sa att vi kunde flytta in i typ mitten av januari..

Det är en som har gett acceptpris, vi kan gå till 1,8 har vi bestämt.. Får se hur det blir då.. Kan gå snabbt.. Mäklarn ska ringa imorn & så får vi helt enkelt se.

Det enda vi kan göra nu är att hålla tummarna.. Åååååh. Snälla. MEN i värsta fall så var det inte meningen att vi skulle bo där.. Vi kan inte gå hur långt som helst..

Imorn kommer babyn över efter skolan så ska vi ha bullbak, mys!!!

Nu ska jag fortsätta läsa den mest beroendeframkallanfe boken på länge.. "Femtio nyanser av ho
nom" .. Herre, vad spännande!!

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0