nightmare

denna dag började ganska bra.. skrev ett pisslångt inlägg från mobiljäveln,. när jag var klar försvann allt.. MORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR..
 
har precis tagit mig ur sängen & ska nu slänga i mig lite frukost.. jag slänge i mig frukost innan jag skrev klart här & kan nu meddela att jag har visst INTE slutat spy upp min frukost.. fyfaaaaaaaaaaan. & det var sista kiwin som fanns :( ..
 
innan jag blev ett preggomonster så drömde jag väldigt mycket.. MEN nu, jiiiiiiissses.. drömmer hela tiden & mest mardrömmar.. och inatt drömde jag en sån jävla hemsk dröm, det kändes så äkta..
 
den handlade om att jag, micke, kusin, kim (barndomsvän) & hans tjej sofia skulle åka till mitt landställe.. som vanligt ser det aldrig ut som i verkligheten.. aja, vi kom dit & sen helt plötsligt skulle vi på match på söderstadion.. och alla kom typ ifrån kim.. sen helt plötsligt kom kusin & säger att han är död för han har tagit en överdos med flit för han ville dö... så sen handlar typ drömmen om att micke & mina föräldrar skulle äta middag ihop, men jag var ju helt förstörd, så jag & sofia står typ på toan & gråter hela tiden ..
 
sen helt plötsligt kommer douglas & säger att polisen har hittat kims ena stövel i skogen .. så han kanske lever.. men vi undrar ju om kroppen då ? men får till svar att polisen för ju ett sånt dåligt jobb nu för tiden.. så vi åker till en skog & letar .. sen helt plösligt börjar min mobil att ringa .. och det var i det verkliga livet,. så jag vet inte om vi hittade kim vid liv eller ej..
 
sån jävla sjuk dröm! panik när jag vakande , för jag trodde först i några sek att det var på riktigt..
men det var säker för jag ringde kusin igår & berättade dör honom igår & då var han med kim & frågade om han fick berätta för honom.. hm..
 
nääääää, idag ska jag dammsuga mitt otroligt smutsiga rum..
 
solen skiner också.. kanske man ska ta sig ut på en pw innan dagens alla aktiviteter drar igång?
 
hade skit ont i magen igår innan jag skulle sova.. men det gick över.. nu ska jag faktiskt ställa mig på vågen & kolla hur många kilon jag & flubber har lagt på oss.. fniss.
 
/ sanera
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0