Jag kan inte rå för att jag känner som jag känner, min vän

Sitter på jobbet, på mässan. Jobbar här idag & imorn. Hilton 7-14.30 lör & sön..

Åh, är så jävla trött & irriterad idag. Kunde knappt sova igår, kanske var för att jg var så glad över lägenheten! Allt gick bra med kontraktet igår, dom tar med sig de fula garderobena , jiha!

Gymnasiemässan, massa jobbiga ungdomar.. Slår snart ngn på käften & det är kaos hos oss!

Fyfaaan.. Lille albe (får inte kalla Albin för Abbe för mice) mår bra.. Kunde kände honom häromdagen! Rakt nedanför naveln precis ovanför murran .. Haha, mamma & jg stod och klämde..

Herregud vad jag längtar efter dig mitt lilla barn.. Åh är så lycklig! Nu verkar allt lösa sig.. Lite för bra . Är rädd att jag ej förtjänar denna lycka & att något kommer hända. För så tänker jag alltid.

Nä nu ska jag sluta filosofera! Åter till arbetet..

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0