Grattis mamma!!

Sitter här på jobbet & dricker julmust & äter chokladkskor. Har precis ätit lunch i tron av att klockan var 12 när jag gick..... Men Hannas klocka var ej omställd... Så klockan var bara 11 & detta kommer bli en låååång dag. Men jag tar extra lång lunch nu mohahaha.

Idag fyller min kära mor & den blivande mormor'n år! Det ska vi fira :) vi ska ut & äta ikv!

Igår var en skitdsaaaag , blä. Inatt kunde jag ej sova & när jag väl somnade vaknade jag av att jag hade svin ont i magen.. Liksom inte vanlig värk utan man känner att fet gör ont i äggstockarna & ttyp livmodern.. Skitläskig känsla, går liksom inte att beskriva den..
Men det växer ju & har sig & lille albe far ju runt där inne..

Häromdagen skulle jag som vanligt kl 5 på morgonen (som ett jävla brev på posten) gå på min vanliga kissning.. Jsg brukar aldrig tända på toan (hahah, har skrämt slag på både Micke & Fisi flera gånger) så ska jag sätta mig.......

Då ramlar jag nästan i toan, för ATT MICKE HADE 'GLÖMT' fälla NER toasitsen!!!!
Åh Fyfan vad ont det gjorde & Fyfan vad arg jag var.. Nästan så att jg tänkte strypa han i sömnen.......
När jag berättade det igår kunde jan inte sluta skratta & sa jag önskade att jag såg det.. Det önskade han nog inte va...

Han ba men jg är inte van att bo med tjejer.. Jag & pappa : eeeh?!
1.bott med sin mor hela livet.
2. Han har bott med mig,Fisi , mamma & Anna i över 3 år!
Han brukar aldrig glömma sitsen!

Hahahaha någon börjar bli "jag-ska-bli-pappa-förvirrad" hehe :)

Nä , man kanske ska dra sig tillbaka.. Lika bra, jag kommer annars slå någon här inne i lunchrummet... Morrrrr

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0