Äntligen!

Sitter på Hilton & väntar på Fisi. Har skrivit kontrakt med dom nu, Willy satt i möte då Fisi fick sköta den delen. Så jag har nu en högre lön än vad vår statsminister har. Hehe, önsketänkande.

Klockan 17.15 ska jag & Micke & hans pappa skriva kontrakt för lägenheten! Woho! Det blev vår tillslut! (Om det inte kommer någon jävel & lägger ett bud över vårt..)

Meeen, inflyttning är 1 mars & det känns lite jobbigt för min del. Eller snarare jävligt jobbigt faktiskt. Mäklaren sa i måndags att inflyttning skulle vara ca i mitten av janauari. Men det visade sig att säljarna har inte en annan lägenhet, den dom skulle köpa hade skitit sig med..

Men dom har ju sagt att dom flyttar så fort dom hittar en annan, så man kan ju verkligen hoppas att dom flyttar fort som fan!

1 mars är jag höggravid & så vill vi tapetsera & måla om.. Så vill man bo in sig lite.. Jaja, vi får väl se vad dom säger ikv!

Vill iallafall flytta nuuu. Igår var jag hos Jessica & lilla leia! Sötnos! Hon hade lite ont i magen, låg & pruttade hos mig , haha.. Så stor hon har blivit!!
Det är tur att jag har Jessica! Fan, jag hade dött om jag inte hade någon av mina vänner som har varit gravida..
Frågar henne om allt. Skönt det :)

Och hon hjälpte mig med att förstå vilken vecka jag är i, är i v16+ 2 idag vilket betyder att jag är i v17.. Hahaha åh krångligt!

Om 2 veckor så ska vi få se vårt lilla underverk igen! & då fastställer dom exakt vilken vecka jag är, så jag kanske får hoppa tillbaka eller fram en vecka.. Återstår att se!

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0